Dag 13 31 januari 2015

31 januari 2015 - Kanchanaburi, Thailand

31 januari 2015

We maken even een sprong van dag 7 naar dag 13. Er is inmiddels alweer een week voorbij, de tijd vliegt. Door het drukke dagschema is het simpelweg lastig om elke dag een stuk voor de blog te schrijven. Nu verschilt de ene dag niet heel veel van de andere, dus heel erg is het niet. Afgelopen maandag had ik voor het eerst een vrije dag. Heerlijk! Als je een vrije dag hebt kun je hier blijven, op EW, of je kunt ervoor kiezen om van het terrein te gaan. Veel van mijn collegaatjes doen dat: de avond voor hun vrije dag springen ze met de dagbezoekers in de taxi naar Kanchanaburi en laten zich voor een guesthouse of prachtig hotelletje afzetten. Het voordeel hiervan is dat je geen taxikosten hebt ( je rijdt immers met de bezoekerstaxi mee) en je bent op je vrije dag ook echt even helemaal vrij en " los" van EW. Ik had besloten om mijn eerste vrije dag op EW door te brengen. Ondanks mijn vrije dag moest ik toch zorgen dat ik rond 08.00 uur uit bed was. Anders mis je het ontbijt en zit je tot 12.00 uur met een lege maag. Vervolgens ben ik schoongepoedeld en in schone kleren (wauw!) met een kopje koffie achter de computer gekropen om deze blog op te starten. En tsja,, wat doe je verder op zo'n dag; een beetje kletsen met collega's,rondwandelen over het terrein, bij de olifanten kijken en nog meer foto's maken.

Omdat er dinsdag de 27e januari een filmploeg kwam filmen werd 's avonds het hele ". terrein had ik "opgepoetst". En tsja, ook al had ik een vrije dag, toch help ik mee met opruimen. (dat is het "nadeel" als je op het EW-terrein blijft).

Dinsdag was een hele drukke en rommelige dag i.v.m. de grote filmploeg uit Nederland. Hierover later meer.

Fijne dag!