Dag 7 25 januari 2015

25 januari 2015 - Kanchanaburi, Thailand

25 januari 2015

Vandaag niet zo’n super positieve dag. Net als in Nederland heb je ook hier af en toe een dag dat je niet lekker in je vel zit.Waarschijnlijk vermoeidheid maar ook; je werkt met veel mensen samen en waar mensen samen werken onstaat soms irritatie. Irritaties zijn er om uitgesproken te worden dus nadat ik mijn irritaties gedeeld had was de lucht geklaard en gaan we weer op goede voet met elkaar verder. Fijn! De groep vrijwilligers waar ik mee werk is een groep jonge mensen bij elkaar die allmaal hard werken en hetzelfde doel voor ogen heben; zo goed mogelijk zorg dragen voor de olifanten. Naast het harde werken dat we doen is het ook in de avond gezellig. Gezamenlijk drinken we vaak een drankje en kletsen wat na.

Ondanks de gezelligheid duik ik vanavond vroeg mijn bed in om lang te kunnen slapen. Helaas...Vanavond hebben de honden weer de kolder in hun kop. Wat een herrie kunnen een stuk of acht honden maken! Na een paar uur kan ik ze wel wat aandoen. Vervolgens zijn de boeren hier in de buurt weer aan het schieten; De boeren schieten ‘s nachts met geweren in de lucht om met keiharde knallen wilde dieren van hun land te weren. Vannacht was voor het eerst dat ik het zo dichtbij hoorde. Echter, zo irritant als e honden in de nacht zijn, zo lief zijn ze de volgende morgen. Tip: Oordoppen meenemen!

Morgen vrij, heerlijk genieten van een relaxdagje!

1. Eddei:
    28 januari 2015